aktiv morgon.



efter en morgon med disk, plock och lite plugg - samt en tripp till stan med mika (banken och hemköp och mat på mc d - jag vet. illa. men vi var så hungriga), blir det nu off to frisören!

får se vad jag kommer hem med på huvudet. hehe.

dessutom ska inte jag bläddra i program-/kurskataloger för jag vill gå allt överallt!
karlstad och uppsala, jag suttit med nu.
pa-programmet, som jag tänkt gå, finns ju i båda städerna och jag tycker det låter mer och mer intressant. men nu har de tydligen en ny utbildning i uppsala (men jag vet inte om den börjar i höst eller inte, deras hemsida uppdateras ju aldrig!); beteendevetenskaplig kanditadexamen.
det låter väldigt "jag".
samtidigt som det verkar som om det är väldigt likt pa, fast pa har en annan inriktning - troligtvis lättare att få jobb, även om pa-programmet också är väldigt brett. jag vet inte. det står inte hur många poäng det där programmet är på heller. kan hända är det bara två- eller treårigt, men å andra sidan är det ju en kandidatexamen, så det borde vara fyra... jaja. det återstår att se. dessutom är det nog lättare att applicera mina genuskunskaper på pa-programmet än på det andra.
studievägledare - ja, tack!

nu måste jag halta ner till stan - det kanske tar 25-30 minuter istället för de vanliga 10-15. hehe.

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

jag funderar med på pa, verkar roligt. det är svårt det här med utbildning.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback