klassfest.



igår var det klassfest hos tanja i norrköping!

jag tog sista campusbussen från vallfarten klockan sjutton. i norrköping vid arton. ett stop på macke donken, då jag bara ätit frukost. sen anlände jag till tanja - och tänk! jag hittade rätt direkt!!! yeah! poäng till lotta!

vi var åtta tappra genusvetare som partade. dock drog de flesta hem tidigt, så till slut var det bara jag, tanja och jerry kvar - de gamla godingarna från vår etta! hehe.
när väl jerry gick var klockan nästan ett och jag och tanja satt och gäspade. så vi gick och lade oss istället för att dra till palace.
en mycket trevlig kväll! det får vi göra om, tycker jag.

         

en annan sak som var väldigt trevlig var att jag äntligen fick träffa sandra!
det var på tiden.
vi har pratat via sockerdricka, msn och blogg i typ sex år nu - men aldrig träffats! nu äntligen så fick jag se och prata med henne live! världen är bra liten. att jag ska hamna i samma klass som sandras kompis tanja.
med sig hade sandra sin bedårande söta son, evan, elva månader. sååå söt! jag fick en kram! den värmde massor! tack, evan!
(evan och tanja på bilderna, kom på att jag inte tog ett enda kort på sandra!)

    


campusbussen hem imorse, tjugo över elva. perfekt!
inte mycket pengar gjorde jag av med, med andra ord. bara ölen jag festade på. that's it!
kalas!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag gör mig inte särskilt bra på bild så det var nog bra att du inte fick nåt kort på mig! haha. och evan ser ut som han har festat hela natten, helt sliten den lilla skiten =)

Postat av: Fia

Världen är bra liten! Jag gick med Tanja och Sandra i hela grundskolan :D hihi

2007-02-17 @ 19:43:02
URL: http://www.fiaia.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback