städ & hemtenta.



jahopp.
idag fick vi ut hemtentan som ska in om tolv dagar.
bara att sätta igång då.
fast först måste jag städa.
har inte gjort det på flera veckor nu, dammet lägger sig snabbt.
har inte hunnit.
pluggat, tränat, jobbat, festat och umgåtts med massa folk.
tiden försvinner fort då och städning är ingenting som prioriteras.
konstigt, va?

får se om jag cyklar ner till stan en snabbis sen. eller om jag tar det imorgon.
jag har inte bitit på naglarna på två veckor!
yeah!
vill köpa lite fina nagellack då. så jag inte börjar bita igen.
systemet ska också besökas. inför klassfest hos tanja i norrköping imorgon och honkens trettioårsfestlördag (min första trettioårsfest).

jag har sovit konstigt på höger sida.
ont i nacken och höften där.
börjar bli gammal. haha.

nu blir det rastning av dammsugaren och dans med golvmoppen!
(det sistnämnda är jag mycket bra på, se bild nedan från personalfest med IKEA maj'05, det var livat! hehe.)

    

sen plugg.
vet bara inte vart jag ska börjar. varken med städning eller plugg.
handlar det om att orken och viljan inte är på topp? maybe.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul att dansa med moppen? :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback