trött?



jahopp.
idag började jag klockan 10:15.
jag vaknade 09:59.
tittade på klockan, suckade, vände mig inåt väggen och somnade om.
om jag hade stressat iväg så hade jag missat frukost och ändå varit en halvtimme sen. kändes inte lönt. dessutom hade jag ju inte läst en enda bok (massor att läsa). det var ju inget seminarium (hoppas jag), så jag tror inte jag straffas för det. bäst att dubbelkolla med någon i klassen ändå.
tyckte dessutom inte att hon vi hade i måndags var bra som föreläsare. jag somnade ju. haha.

idag blev det städ- och tvättdag i stället.
sen kom systeryster. vi lagade mat och sen hjälpte jag henne med en grej till svenskan.
sen kom pappa och satte upp min ljusspiral jag fick av syster i julklapp. ovanför sängen. det blev jättefint!

imorgon jobbar jag på katedral. och på fredag.
och nästa vecka fortsätter jag med nostalgin tisdag, onsdag och torsdag - varvat med föreläsningar på universitetet. det blir mycket cykla fram och tillbaka och snabba luncher.
får nog laga en hel låda med köttfärssås som jag kan värma och kasta i mig emellan skola och jobb.
det är i alla fall ett plus att min lägenhet ligger emellan, och att jag cyklar förbi den åt båda hållen. då kan jag äta hemma. sen får det nog bli att ta med lite mackor som mellis också. långa dagar.
oj.
jag måste alltså planera.
men en sak i taget. nu är det bara jobb och ingen skola. ikea i helgen.

men jag orkar inte. har inte tid.
har första handledarträffen inför b-uppsatsen på fredag nästa vecka.
min födelesdag för er som kanske glömt! hehe.
måste alltså förbereda det mötet. läsa böckerna igen kanske?
jaja, de böckerna vill jag i alla fall läsa!

nu blir det tandborstning och krypa ner i sängen.
måste upp vid sju-tiden imorgon och sätta igång torkrummet igen, för all tvätt hann inte torka.
måste komma upp ur sängen då. måste, måste.

bara jag inte somnar då jag vaktar prov... haha. det vore något!
gissa vem som skulle bli very pissed då? ib-people know.

Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

Jag höll på att skratta ihjäl mig åt inlägget nedan. Åhh, sånt där är ju underbart när man upptäcker, lyllos Bella.
Såg förresten att du varit på partaj med min absolut bästa! (matilda alltså...=))


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback