illness.



jag är sjuk.
feber och halsont och snorig näsa.
jag knarkar paracetamol, oral lösning, svartvinbärssmak och hoppas på det bästa.
det är svinkallt i min lägenhet och jag gömmer mig under tre lager med kläder och två filtar.
jag ser på grey's anatomy fastän jag borde plugga.
men jag är sjuk, och jag vet inte om jag orkar gå imorgon bitti. känns inte så.
får se om jag orkar med grupparbete sen.
har legat i sängen så gott som hela dagen.
var på ica och handlade mat (som inte smakade bra), och sprang ett par varv till och från tvättstugan.

jag har inte tid att vara sjuk.
(dagens i-landsproblem.)

Kommentarer
Postat av: sandra

stackare som är sjuk. jag är nästan helt frisk, bara lite snorig fortfarande med det överlever man ju.
greys anatomy är förresten helt sjuk idiotbra. och igår var det sådär jobbigt spännande. jag hoppade upp och ner i soffan. ihhh.

Postat av: Julia

Ah, Lotta är man sjuk FÅR man se på tv istället för att plugga! :) krya på dig!

2007-01-31 @ 17:06:16
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback