men typiskt...



fortfarande inget varmatten.
suck.
fick en lapp i brevlådan idag som sa att jag skulle ringa en snubbe, så jag gjorde det nyss. han skulle se om han hann komma förbi idag eller om han kommer i morgon. han sa att flera fastigheter i närheten har drabbats och att de inte har någon aning om vad som är fel. skönt att det inte bara är jag i alla fall... hehe. skulle vara typsikt mig annars... att råka ut för något sådant.
och jag har inga "specialgrejer" hos mig, såsom värmereglerare i duschen eller diskmaskin eller så. han jag pratade med lät lite förbryllad... inte kul alls.
mitt hår behöver tvättas.
och nu kan jag inte ens göra det i köket då det inte finns varmvatten där heller!
fick koka vatten då jag skulle diska förut. typiskt...

fick i alla fall se någonting som värmde mig igår.
jon har startat en blogg/hemsida om
robotar, och där hittade jag denna urgulliga lilla sak som jag bara vill ha! så, födelsedag om två månader - ni vet vad ni ska ge mig - hehe.

Kommentarer
Postat av: Louise

men tyyypiskt... ;)

2007-01-08 @ 20:43:05

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback