ojoj.



ojoj.
det är ett bra ord att förklara gårdagskvällen med.
ojoj. oj!

fika hemma hos bodil.
träffa bella och handla sushi.
hem till mig.
sushi och vin.
mera vin.
bodil anländer.
fredrik, carro och johanna likaså.
vin. vin. vin.
spela spel. ett tag. tills bodil gick.
messa dumma mess.
ringa dumma samtal.
bella somnar i min säng, med alla kläder på.
jag mår dåligt på toa.
helle ringer och hon är lite lullig hon också.
säger att hon tycker att jag ska messa då jag är nykter.
men lotta messar ändå.
damn.
hoppas leveransrapporten ljuger.
lotta somnar på sängen bredvid bella.
fredrik, carro och johanna inser att festen nog är slut. haha.
de går hem.

jag bäddar ner mig och bella, och idag vaknade vi halv tre!

ojojoj. oj!

         

              

bakad potatis med olika röror på linds.
hem till bella.
nu är vi duschade, sminkade och väntar på middag. bellas föräldrar kommer snart.
självklart öppnades ölen direkt, och sen bär det av på bring your own bucket-fest hos nyblivna tjugoåringen maja!

watch out! here we go again.

men jag ska nog radera numret i telefonen. skriva upp det på en lapp istället.
det är nog bäst så.


ojoj.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad snyggt ditt hår var!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback