party @ signe's.



jag säger bara en sak:

gårdagen var grym!!!
tusen tack, signe för den festen! så jävla roligt!
den kvällen bara måste uppdateras med bilder. så fort jag fått dem av signe, vilket kan ta tid. har bara de få jag tog med min mobil. ni få alltså en liten försmak!

    

det var dancefloor så golvet bara skakade.
det var solglasögon i alla möjliga färger och modeller. och självklart tiaror.
detta då alla gott loss i signes lilla burk i hallen där hon förvarar allt sådant skojsigt. hehe.

          

         

         

då vi stod där på dansgolvet och shake:ade som mest var det någon som sa:
men tänk på grannarna!
varpå jag svarar:
men - hon har ju satt upp en lapp!

haha.
festens kommentar, kanske?
det var ju faktiskt så att hon hade satt upp en lapp som löd (ungefär): jag ska ha fest på fredag. tveka inte att knacka på om ni tycker att vi är för högljudda.

och jag menar. om någon tyckte det så visste de ju att de kunde ringa på. och det var ju ingen som gjorde det. så vi såg chansen att väsnas ännu mer. hehe.

sista bussen skulle vi med hem. utgång i stan var tanken (iallafall min). där står jag, honken och nicke på hållplatsen - men ingen buss. den hade vi missat. of course.
det var bara att ringa taxi edward och åka.
jag sa till chaufförren: släpp av mig vid abiskorondellen ungefär.
när vi väl kommer dit, så nitar taxichaffisen mitt i rondellen och säger: blir det bra här?
jag satt bakom honom, och var alltså tvungen att kliva ut mitt i rondellen på helt fel sida! tack och lov var det inga andra fordon där just då. hehe. sen fick jag gå över hela rondellen och hela gatan. knasigt.

men kort och gott: en kanonkväll! helt klart!
jag kommer sakna signe massor då hon flyttar! och festerna. och signe. allting. snyft.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Lappar är bra, det glömmer jag alltid bort! Men har man satt upp en, är det ju fritt att härja på! :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback