segdag.



inget vettigt att skriva idag.
det har varit en lååång och seg dag.
stängde linjen.
men framåt kvällen var det lite folk ändå - tacksamt så det inte blev alltför långtråkigt.

hem och tvätta.
nästan ingenting hann torka, så nu måste jag hänga på allting i min lilla lägenhet. hoppas det torkar under natten så jag kan få stoppa undan det imorgon bitti innan jobbet. det är redan alldeles för mycket pinaler här. julgrejer i kartonger som jag inte får in i förrådet för att min gamla säng blockerar hela dörren. morrans. måste låna släpvagn så vi kan åka och kasta skiten.

igår blev det sushi hemma och sen en fika på stan.
trevligt!
men vilket väder.... shit. såg ut som en snögubbe. verkligen. och inte såg man någoting då man cyklade heller.

nu blir det duschen, plocka iordning tvätten (kanske diska?) och sen bädda rent i sängen och krypa ner!

imorgon väntar en dag i korvbaren och sen en utgång med jenny. tjejkväll hos kusinen först! yeah!

girls' night out!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehe, tyckte jag såg dig på bussen igår! Var lite mysko. du var inte i Uppsala möjligtvis? :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback