shopping.



kallskänken idag. lugn och skön dag.
bra, bra.
med tanke på att det (som vanligt då jag är kallis, och inte särskilt van vid det passet) är mackbeställningar till trettio pers både klockan tio och klockan femton. jäkla commercial review. jäkla ikea.
och inte gick det bra för restaurangen heller.
men det gör inte så mycket. då kanske de inser att vi måste bygga om. hehe.

idag var dessutom min sista dag på ikea, förutom varannan helg, resten av våren! yeah!
det firade jag med att fika med jenny (i sisådär tre timmar på ikano efter jobbet). sen gick vi en sväng och "bara kollade" affärer. men det där "bara kolla" fungerar inte riktigt för mig (och inte för jenny heller). vi gick båda hem med varsin påse från gina tricot. jag med en finfin tunica/klänning. samma som
izza har, fast en svart. fin! jag är nöjd.
får se om jag har den som klänning eller över jeans. beror på hur vågad jag känner mig... den är ganska kort, nämligen.

utgång fredag! jag och bella, men förhoppningsvis följer resten av förfestgänget med ut och gör stan!

lördag är det partaj hos maja som fyller tjugo år - "bring your own bucket".
och jag tog med en egen hink från jobbet idag, med lock och handtag. kan behövas om all öl ska intas från hinken. jag vet hur det blir annars. öl överallt.

nu ska jag sova. gick upp halv sju i morse, och ska upp halv åtta imorgon.
promenad med mika halv nio. möta systeryster vid bussen halv tio. sen är det städdag som gäller!

pirr i magen...

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback