snart...



...är det barrfritt i min lägenhet. eller så gott som.
jag skulle göra en riktig storstädning, men jag hinner inte nu. måste bli klar innan femton och då ska jag möta anna e för att få mina öl som är kvar hos henne sedan juldagen. sen ska jag iväg till calle ikväll. det blir spel och öl och mys! får se hur många som dyker upp. annars är det bara jag, calle och fredrik. men det är ju också trevligt!
hoppas jag inte behöver jobba i morgon... hehe.
beroende på hur kvällen slutar, givetvis.


dagens ris:
går till den som stal min mobil och ringde utlandssamtal för nästan artonhundra exklusive moms. morrans!
de pengarna fick jag betala igår.



det är barr i mina strumpor, och det sticker och är ajaj.

Kommentarer
Postat av: sandra

nä usch. det är ju skitmycket pengar ju. jävla idiot.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback