ursäkta röran...



...jag har byggt om.

vet inte alls om det här funkar, men jag kände för lite vår och lite fjärilar och så.
även om det är ett tag kvar innan våren kommer.
men solen skiner i alla fall fint utanför mitt fönster.

idag har jag sovit och tvättat - om vartannat.
trip med mika till maxi, ikea, systembolaget och willys.
hunnit med ganska mycket med andra ord.

nu ska jag plocka iordning lite här. bland annat på den rena tvätten.
duscha.
sen ska jag ner och hälsa på bodil i hennes nyrenoverade lägenhet - se hur den ser ut nu.
sen ska jag möta bella på stan och köpa sushi.
sen hem till mig, korka upp vinaren (rättare sagt: öppna bag-in-box:en) och käka.
sen är det party! party!



varför blir det alltid så konstigt då vi ses? jag vill inte det.

Kommentarer
Postat av: Maria

vad fint det blev på bloggen!!

Postat av: annika

men va är den där röda grejen för? att dölja ordet under? fint i alla fall. kan du inte tala om för mig hur man gör?

2007-01-19 @ 18:21:41
Postat av: annika

de va nån röd grej över ordet sushi förra gången jag tittade. ok, jag vill göra om lite på bloggen, ändra färg osv. men var grejar man sånt?

2007-01-20 @ 10:01:37

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback