what a night.



haha, utgången i lördags var grymt kul!
längesedan jag och jenny festade tillsammans och det var som vanligt helt underbart! mycket dricka (för mycket?) och dans (dock ej på bardisken, fast vi var på väg upp. tack och lov gjorde vi inte det denna gången. hehe.). gratis garderob två gånger (jacka + väska) tack vare lite leenden och blinkande ögon. gratis drinkar tack vare samma sak. nice!
sist ut från harrys var vi också. våra jackor var de enda som hängde kvar. vakten fick be oss gå. haha. så kul var det alltså!

utgång13jan_jag&jenny


lite segare att jobba elva till tjugotre igår dock. men det gick! städa, städa och städa. korvbaren - ojoj, vad fint det blev! även om vi inte riktigt hann klart. lånade recovery's cd-spelare och körde lite disco där nere också med maritas skivor. det går bättre att jobba om man svänger på rumpan samtidigt. hehe.

idag blev jag inringd till jobbet. först hade marie ringt strax efter nio och jag hade uppenbarligen tryckt på svara-knapen men inte sagt någonting. hon hade ropat mitt namn i andra änden. haha. tack och lov bröts det så hon kunde ringa upp igen. troligtvist trodde jag att det var väckarklockan och skulle stänga av, men råkade svara istället. helt död var jag.
passet hon ville att jag skulle ta var till klockan åtta ikväll, men jag kunde inte jobba så sent idag för jag hade lite annat att göra, så jag bad henne ringa runt lite först och ringa tillbaka om det inte löste sig så kanske jag kunde ta det i alla fall. får ju inte jobba för mycket för csn heller. så ringde hon igen tjugo över tio och undrade om jag kunde ta elva-fem istället i disken. det enda problemet då var ju att min cykel var kvar på jobbet efter stormen igår (fick skjuts hem av bodil och hennes pojke) , så jag fick springa till jobbet  (typ). stämplade in halv tolv. tack och lov var det lugnt så jag hann äta något innan jag började diska.

och vilken storm det var igår!
typ tio flaggstänger knäcktes som tändstickor ute vid ikea. vi fick ställa ut "vakter" vid flaggorna som bad alla kunder att gå på långt avstånd utifall att någon mer skulle falla. skumt.
biltema heter numera på neon-skylten "MA" med ett litet halvt T innan. flaggor har blåst iväg och övriga skyltar är också trasiga (elgiganten och toys 'r us). läskigt! men inte var det mycket folk i alla fall inne hos oss, skönt!

nu ska jag slappa ett tag och sen krypa ner. schleten.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, låter som en kanon utgång ni hade! Gratis är ALLTID gott :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback