dancing through the night.



jag har precis sett klart filmen step up (2006).
den var som alla andra sådana där dansfilmer.
en street-kille som ska lära sig balett, eller en baletttjej som ska lära sig street.
och en lite kärlekshistoria på det.
och en viktig audition.

det vill säga - helt undebart!

jag vill också kunna dansa.
men det kan jag inte. inte sådär.
men det skiter jag i och när sluttexterna rullade spelades en jävligt bra låt som jag måste försöka hitta, och jag shake:ade rumpan här i min lägenhet för mig själv.
haha. tur att persiennerna var neddragna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maddis

mm den var rätt bra för att vara en "sån" film. haha

Postat av: lotta

Maddis: jag är ju ganska såld på sådana där förutsägbara filmer - man behöver inte tänka så mycket då. och alltid, alltid, alltid blir man berörd. haha. jag är en softis.

2007-07-25 @ 23:16:48
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback