ett samtal.



fick ett samtal från en jättetrevlig tjej förut. hon ringde och välkomnade mig till örebro universitet och personalvetarprogrammet. undrade om jag hade lite funderingar och sådär.
jag blev jätteglad! att de ringer runt sådär. fick svar på en del frågor jag hade om bostad och studentliv och så vidare.
allt lät jättebra, men uppsala står fortfarande högst upp på min lista, så vi får se.

men helt plötsligt blev allting så verkligt.
fan, jag ska liksom flytta!
flera tiotal mil.
jag kommer sakna alla så otroligt mycket.
bella, helene, fredrik, calle och alla andra goa människor!
spontaniteten jag har med bella, fredrik och calle kommer ju försvinna till viss del.
samtidigt som jag har en iver inom mig så har jag en liten klump i magen. inte av oro och inte av skräck eller ånger. utan av saknad. redan.
det är inte bra.
men det blir bra i slutändan!

Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer säkert vara jätteläskigt först och massa hemlängtan, innan man liksom fått nya kompisar och vant sig mer. jag tycker du och alla andra som "byter" stad är så modiga. jag grinar bara jag flyttar till ny lägenhet. jag mådde dåligt i veckor när vi flyttade till denna och då flyttade vi bara ca tio meter! jag ser min gamla balkong från mitt köksfönster liksom!

Postat av: lotta

sandra:
jo, jag vet. och du har så rätt! jag vet ju att det kommer bli jättebra och jättekul. men just när jag liksom insåg att jag verkligen ska flytta. läskigt. =0P

2007-07-16 @ 18:49:38
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: maria

och du kommer ju komma hem å hälsa på.

2007-07-16 @ 21:22:38
Postat av: bella

sötissssss

2007-07-18 @ 12:18:46
Postat av: Emelinda

Googlade på Byggninge och fick en träff på din blogg. Spenderade mkt tid i Byggninge utanför Studsvik som liten och jag kommer dessutom från Trosa som jag läste i samma inlägg att ni även besökt, komiskt :)

2007-07-18 @ 21:15:52
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: lotta

Emelinda: haha. världen är bra liten ;0) då kanske du känner till bergrström-släkten där ute? de har en gård precis nere vis sann?

2007-07-18 @ 21:18:47
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback