fredag den trettonde.



snart är den dagen avklarad.
men jag måste säga att jag inte märkt av det något alls.
det blev lite körigt på jobbet med matlådorna.
alla kom ju samtidigt idag! och då hann jag inte förbereda någonting.
sen kunde jag ju inte heller förutspå om de ville ha tzatsiki eller choronsås till fläskfilén så det blev också lite kaotiskt då folk kom och beställde "ta med"-mat.

idag var det två kunder (stammisar) som sa till mig att de tyckte jag var så himla trevlig och att s gjort ett bra jobb som anställt mig. att jag var öppen och snabb och serviceintriktad. då kunderna säger så känner man att det inte gör så mycket att man hamnar lite efter emellanåt.
trevlighet varar längst.

sedan då jag höll på att torka bord efter lunchen kom t tillbaka (en jättesöt stammisfarbror som alltid kommer först av alla och sitter och spanar på en då man arbetar, dock inte på ett snuskigt sätt - tro inte det!). han är alltid lika trevlig. jag tror att lunchen på ganymeden är hans höjdpunkt på dagen.
hur som helst.
han kom tillbaka med ett paket till mig!
han hade varit inne i stan och köpt en parfym åt mig! från yves rocher. den doftar kokos.
jag är inte så förtjust i kokos, men jag måste säga att den doftar godare på än direkt ur flaskan.
men det var som min chef sa:
folk kanske kommer undra varför du hällt ut hela din piña colada över dig.
haha.

bodil hade fått en likadan för ett par veckor sedan.
t är så söt och snäll.
men bodil fick en liten flaska och jag fick en stor! haha.

när jag kom hem från jobbet däckade jag i soffan i fem (?) timmar.
så jag får se när jag börjar bli trött nu ikväll.
kanske se en film? hmm.

Kommentarer
Postat av: sandra

schyssta kunder! jag vill också ha gratisparfym!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback