ikea-partaj @ nicke's.



igår var det kalas hos nicke. massa glada ikea-restaurangare anlände efter nittonsnåret för att umgås, dansa och dricka en öl eller två.

helle och jag började kvällen hemma hos henne vid sjuttontiden med goda drinkar.




kvällen hos nicke var som väntat då man festar med sina kollegor - mycket rolig!
en bild säger mer än tusen ord, så här kommer ett gäng från gårdagskvällen!




jag, helle och jesus tog bussen mot stan. jag och helle skulle hem, så jag hoppade av bussen i åbylund och traskade hem till mig. när jag kommer in genom dörren ringer fredrik och tycker att jag ska komma ner till stan (de var på harrys/bk) och jag tänkte - varför inte?
så jag ställde mig i badrummet och lade på lite extra ögonskugga.

sen vet jag inte vad som hände, men jag vaknade i morse fullt påklädd på sängen och mobilen bredvid med tre missade samtal från calle vid tvåtiden. haha.

det var nog tur att jag inte åkte ner till stan. jag hade kanske somnat på cykeln och gjort en "bella".

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Lotta! Vilket trevligt kollage du har fixat ihop,du borde kanske bli lärare!!:)Vi ses, kram Ida

2007-07-15 @ 22:48:37
Postat av: lotta

Ida:

haha. jag har ju funderat på det ;0) men det vet du ju redan. får skicka bilderna till dig imorgon eller så - nu blir det sängen för min del - jobb imorgon!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback