internetshopping.



det där med bara ett klick.
knappa in visakortsnumret och poff! så är allting beställt och klart.
bara att vänta på paketavin.
det är farligt.

ikväll shoppade jag loss på h&m.se efter att ha fått höstkatalogen igår.
det blev lite stickade cardigans och en och annan partytop. fem plagg.
det förstnämnda behöver jag verkligen.
femhundra ungefär.

sedan shoppade jag vidare på nelly.se.
fast på rean!
duktiga jag!

på bilden nedan ser ni vad jag beställde. fyra plagg. det paketet gick på sexhundra ungefär.



nio plagg för dryga tusenlappen är inte så illa pinkat ändå. hehe.

men nu är det såhär att;
ny skola i ny stad = nya kläder.


nu ska jag sova. upp klockan nollsex:nollnoll. gäsp.

Kommentarer
Postat av: sandra

snygga kläder! hur funkar storlekarna där? är dom som på hm?

Postat av: lotta

sandra: jag har bara beställt därifrån en gång, och det blev kalasbra! det är ju märkeskläder (både dyra och billigare), men jag skulle nog våga påstå att det är hm-storlekar. s-xl har de.

2007-07-26 @ 16:01:14
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

klaaga inte, min klocka ringer 0420 imorrn och det gjorde den idag också. jag är död.

2007-07-26 @ 20:32:52
URL: http://maddiss.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback