linas kvällsbok.



igår såg jag på linas kvällsbok. en sådär lagom sockersöt film.
men pinsam. oj, så pinsam.
och igenkännande.
och pinsam.

den hade en hel del sköna kommentarer:

du är ju grundsnygg. en femma. men om du skulle sminka dig lite och klä dig lite sexigare så skulle du vara en åtta.
 - danne om lina.
("grundsnygg" - det ordet ska jag börja använda!)


jag har hållt i en mänsklig batong, utan att ha tittat på den. hade jag tittat på den hade jag nog gått hem.
- lina.


det är alltid samma sak.
jag runkar av honom och sen har jag mens och går hem.
men jag vet ju att jag inte kan ha mens hela tiden...
men då kom jag på en grej jag hört. att man kan fejka orgasm när killarna blir tråkiga, för då slutar de.
- lina.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback