telefonkö.



din beräknade väntetid är åtta minuter...

din beräknade väntetid är sex minuter...

din beräknade väntetid är fem minuter...


jag hatar att sitta i telefonkö, men det måste man ju ibland. ringer till vhs och ska ta reda på exakt vad som gäller med antagningen och svaret och så vidare.

jon lugnade mig igår och sa att det inte var som jag sa. han var ganska säker.
men det står extremt otydligt på studera.nu och vhs.se, tycker jag. luddigt, skulle man kunna säga.
så jag ska kolla upp det ordentligt. lika bra.

din beräknade väntetid är fem minuter...
igen?! det var ju det för en stund sen. suck.

och nu är det fem minuter igen?!


nu är det helt plötsligt sex minuter!? vad fan.
jag måste hinna ringa banken också.
mitt kort är avmagnetiserat. det gjrode de på platå i lördags natt. för det fungerade på blue heaven. sen handlade jag på platå. och sen fungerade det inte på blue heaven efter det. måste skaffa nytt. kan ju inte ta ut pengar.

Kommentarer
Postat av: Maddis

man kan ju ta ut pengar inne på banken också :P

Postat av: lotta

Maddis: ja, jag vet. men banken har ju dumma öppettider. och jag jobbar varje dag ju. och det är omständigt. men jag får nytt kort i slutet av veckan så det löser sig =0) och för övrigt så kan man ju handla på det (bara att kassören/kassörskan får knappa in det manuellt, men det gör jag ofta på ikea så det är inte så farligt - även om det tar extra tid. så suckar de och säger att det inte går så kan man slänga det i ansiktet på dem - moahahaha! =0P)

2007-07-24 @ 15:58:51
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback