late night.



det blev en sen kväll med opponeringsförberedelser.
var nere hos emma och låg på en filt i gräset i solen och lästelästeläste.
sen tog jag en bosses-glass tillsammans med mariel och cissi - gymnasiekompisar man inte träffar så ofta. mycket trevligt.
en viss historia som var den roligaste jag har hört på länge berättades... haha.

sen var det hem, dricka massa kaffe, och sen har jag suttit och skrivit stödord och disposition till min opponering imorgon.
lite nervös är jag allt.
speciellt då m ska opponera på min uppsats.

men det blir nog bra.
det är det sista nu!
DET SISTA!
sen har jag sommarlov! yes! eller lov och lov. det blir ju jobb. men inget plugg. härligt.
(såvida jag blir godkänd, vill säga. men varför skulle jag inte bli det? i sådana fall tänker jag kräva en annan examinator!)

nu blir det sängen, måste upp och skumma igenom m's uppsats som jag inte hunnit läsa än, imorgon bitti.
opponeringarna börjar klockan tio:nollnoll. håller på till femton:nollnoll.
jag opponerar klockan tretton, och responderar klockan fjorton.

wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!! Genusv. tar så "allvarligt" på allt, Ped. är lätt - där får man göra som man vill nästan : ) Kram

2007-06-07 @ 07:09:09
Postat av: lotta

tackar! jo, det verkar så... fel utbildning jag valt =0P haha. ibland tar de lätt på saker också - för lätt. typ förberedelser inför föreläsningar och sådant, så man aldrig får gå på djupet...
men så fort det är något sådant här så är det jätteallvarligt! det är ju liksom bara en b-uppsats... suck.
men det blir nog bra!!!
tack för ditt stöd (maria?)!! =0)
kram

Postat av: Maria

Japp det var jag som skrev den förra. Namn brukar komma automatiskt men inte den gången tydligen : )

2007-06-07 @ 13:28:11
URL: http://m4ri4.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback