soon.



snart färdig.
upp vid nollsex:nollnoll imorgon bitti och fila mer på slutkommentarerna.
jag är inte nöjd med dem. absolut inte.
men arbetet är iallafall godkänt av handledaren (trots saknad av slutkommentarer).
så jag får helt enkelt lita på mig själv då jag skriver dem.
inte roligt då man har slitit i korvbaren på ikea elva-arton:trettio två dagar i rad nu.
jag vet varken vad jag skriver eller tänker.

nu ser jag i alla fall fram emot fyra timmars sömn, som förhoppningsvis kan ge lite inspiration och energi, innan jag fortsätter imorgon.
tio:nollnoll ska arbetet läggas ut på webben.
sen blir det att cykla till liu och skriva ut ett ex till mig, ett till examinatorn och ett till min opponent.
eller just det.
cykla kan jag ju inte göra.
för min kedja har hoppat och jag får inte dit den.
tror det är något allvarligare fel på den.
inte bra.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback