sunshine.



humlan är i elefanten.
- lotta på emmas balkong i solskenet.


idag var det uppsatsläsning i solen tillsammans med emma.
först på en filt i gräset.
sen på balkongen efter lite mat i magen, som emma lagade till så gott!
dock hade jag helt fel linne på mig (och jag hade glömt min bikini), så nu har jag ett inte alltför smickrande brottarlinne-kryss över ryggen. haha.

sen hem och vänta in pappa som lagade min cykel. fast den behöver en ny kedja. pengar, pengar.
sen har jag inte gjort så mycket efter hemkomsten.
ätit pannkakor med glass och hallonsylt och druckit kaffe.

snart är det desperate housewives.
sen ska jag läsa lite mer i teori-avsnittet i emmas uppsats - det jag hakar upp mig mest på. det är komplicerat.


imorgon väntar en till dag i solen med emma och uppsatserna.
sen fika med cissi och mariel vid nitton:nollnoll. mys!

[6 dagar kvar - hultsfred'07]

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback