trött?



satt på liu till strax före tjugoett igår.
hem och fixa matlåda som jag skulle haft med mig idag.
så skulle jag göra pulverpotatismos (det går snabbast, du vet ju hur det är
maddis, hehe).
och vad gör jag?!
jo, jag misslyckas!!! med potatismoset. helt sanslöst.
mätte upp fel vattenmängd.
undrar hur trött jag var...

sen gick jag och lade mig strax före tjugotre och somnade direkt!
det händer aldrig.
anna hade visst ringt på min hemtelefon igår, så jag i morse. vet dock inte vilken tid hon ringde, men jag har i alla fall inte hört det. skumt.

b-uppsatsen tar musten ur mig.
och min handledare har inte svarat än.
morr. morr. morr.


kom nyss hem från ikea.
har varit på massage!
åh, så skönt!
massören sa att jag inte får sitta som en gam då jag skriver på laptopen, vilket jag tydligen gör.
det kändes att nacken inte var glad. det gjorde ont. men hon lyckades i alla fall lösa upp lite knutar här och var.

sen sprang jag in på jc och lyckades handla en topp som var på rea för en gångs skull.
den ska jag ha på mig ikväll.
jag och lite kurskamrater ska till nh och käka middag, dricka lite och umgås.
nice!

nu ska jag fixa något litet till magen och lite kaffe.
sen fila lite på mina slutkommentarer (det enda jag kan göra utan svar från min handledare).


(tanja. det var inte fredrik. han var ledig idag. det kan ha varit jerry eller robin.)


Kommentarer
Postat av: tanja

det är ju inte så viktigt att du måste snoka runt =)

Postat av: Fia

Haha. En gång när jag skulle laga mat, typ världens enklaste, köttbullar och pasta så lyckades jag först tappa ut pastan i diskhorn när jag skulle hälla av vattnet och där låg det diskmedel för jag höll på att diska samtidigt som jag lagade mat och sen under tiden brände jag köttbullarna.... härligt med pasta som smakar diskmedel och svarta klumpar till köttbullar :P

2007-06-01 @ 23:33:57
Postat av: lotta

tanja: johoo - det är det visst det! jag är grymt nyfiken av mig och det är alla andra på ikea också ;0)


Fia: haha. illa =0P men jag vet hur det känns. liknande saker har hänt för mig också. men oftast hamnar maten på golvet då... inte kul.

2007-06-02 @ 02:09:28
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: tanja

men om du ändå ska vara igång och snoka så fanns det en kille i mörkt hår också, som gömde sig på övervåningen bakom draperiet man möts av när man åker upp ;)

2007-06-02 @ 07:37:59
URL: http://masama.bilddagboken.se/
Postat av: lotta

tanja:
det har jag ingen aning om vem det kan vara dock... har mest koll på pojkarna på bottenplan =0P

2007-06-02 @ 21:12:09
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

haha jo jag vet hur det är, men jag äter faktiskt inte pulvermos. jag är en pastamänniska mer. eller snarare "jag orkar inte koka snabbmakaroner, jag gör nudlar istället.."
hur sitter en gam?

2007-06-03 @ 23:52:50
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: lotta

Maddis:
inte rakryggade och med nacken som en gam - dvs ansiktet rakt in i skärmen (spänd nacke, ajaj).

2007-06-04 @ 01:06:48
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback