uttråkad.



nu börjar det kännas att jag inte gjort ett dyft på två veckor.
jag börjar bli rastlös.
jag vill börja jobba (fast ändå inte).
måndag it is.
jobb måndag-fredag (sååå skönt med ett sådant jobb och samma tider varje dag - i alla fall samma sluttid, aldrig efter femton:nollnoll - guld värt!) fram till vecka trettioett.
sen har jag lite mer tid att döda.
flytta.
vart?
ingen aning.
det är nog nyttigt för mig att för en gångs skull inte ha allting planerat. att bara vänta och se och ta saker som de kommer. men jag är allt lite nervös. jag menar, vart ska jag bo? när ska jag flytta?
tack och lov är i alla fall allting med min lägenhet fixat, så jag slipper dubbla hyror och sådär.

ett inlägg om ingenting och nu ska jag snart iväg till helle och grilla med henne och bella.


jag har separationsångest.
bella och jag har typ tillbringat dygnet om tillsammans i två veckor. det är hemskt att vara ensam. hur ska det gå då jag flyttar? dumma mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

nu har jag missat nåt, vart flyttar du?

Postat av: maria

så du ska jobba jobba och jobba i sommar?
helger oxå? du missar vell inte vår årliga sammankomst v 30 ??

2007-06-26 @ 20:26:36
Postat av: Fia

Vart ska du flytta? Uppsala?

2007-06-26 @ 21:04:28
URL: http://fiaia.blogg.se
Postat av: lotta

sandra & Fia: jag vet inte vart jag ska flytta ännu. det återstår att se. har sökt utbildning i uppsala, örebro, karlstad och lund - så jag får vänta en vecka till innan jag vet (om jag ens vet då). spännande =0) men det är ju till uppsala jag vill helst, men man kan ju inte bestämma allt här i livet. off ska jag i alla fall! äntligen!!!!

maria: jag ska jobba v 27-31, så det är bara fem veckor. sen har jag lite ledigt då jag ska flytta och sådär (kan hända att jag jobbar v 32 också, det beror lite på hur det blir med flytt och så). inga helger dock! jag har tagit semester alla ikea-helger, och jobbar ju inte där i veckorna heller - sååå skönt!
och vad gäller GS så tror jag nog att jag hänger på i år - det var ju flera år sedan jag var med sist (iaf två eller nåt sådant) - du ska också med? =0)

2007-06-27 @ 00:33:01
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: maria

klart jag ska! Bäst du kommer med då om du är nyfiken.

2007-06-27 @ 09:56:40
Postat av: lotta

maria: haha, ja - då är det nog bäst att jag följer med då ;0)

2007-06-27 @ 13:15:17
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback