what a night.



ikväll firade jag och emma att vi nästan är klara med våra uppsatser.
hem till emma strax före arton:nollnoll. dricka rödvin och se på high school musical. hehe.
äta popcorn och sallad. lyssna på arvingarna och backstreet boys.
sen iväg till NH där vi mötte upp lisa och anna.
de drog lite (?) tidigare än jag och emma.
när de försvann intog vi dansgolvet.
jag är helt genomsvett!
kvällens höjdpunkter var paret som inte kunde slita sig från varandra och dansade allmänt, extremt, pinsamt. haha.
och killen i radnig piké och put-but ska vi inte ens tala om...

emmas uppsats är en diskursanalys av konceptet girlylicious.
eftersom the search for the next pussycat doll är ett utav programmen som ingår kunde inte vi låta bli att önska något med pd. och vi fick don't cha.
underbart.
men det roliga i det hela var att vi stod där och drev som satan med låten och konceptet, men ändå stod killarna och bara tittade och sen ville de att vi skulle dansa med dem.
hallå?!
från och med nu kallar vi oss för kissemisse-fitts-dockorna.
vad sägs om det?

i övrigt spelades salsa och backstreet boys - underbart!


har äntligen fått svar av min handledare.
hon skrev att det hon har kommentarer på är mestadels språkmässigt, och det känns skönt. då är det inte så mycket att ändra på till måndag.
jag är med andra ord så gott som klar!
yes!

nu är det sängen som gäller, jobb imorgon!


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback