årets första grillning.



efter att jag publicerat inlägget i morse kom tidningsbudet. haha.
lade in en lapp om prenumeration i min brevlåda.
ett tecken på att ha haft en lyckad kväll, kanske? att vara hemma samtidigt som lördagscorren kommer?

sov till ett idag. då ringde lillasyster och frågade om jag ville hyra film med henne ikväll, hon hade inget att göra.
jag hade bestämt med helle ikväll, så jag drar med mig syster också.
vi ska inviga jockes nya grill.
årets första grillning.
yeah!
fläskfilé, klyftpotatis, beasås & en fräsch sallad.
det låter, det.
och en film till det, of course.


(på bilden jag och syster när vi precis anlänt till kroatien inför båtluff'04.
jag hade ingen bättre bild på oss båda.
)

nu har jag diskat och plockat iordning här i lägenheten.
så nu återstår väl bara att slänga in mig själv i duschen.
försöka bli en vaken och någorlunda fräsch människa igen och trampa mig uppåt majelden!

ha en trevlig lördag, alla där ute!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hyrde film med min syster i fredags. vi såg saw 3 och sen kunde jag inte sova. skitläskigt ju!

Postat av: lotta

sandra: jag tycker nästan bara om saw 1:an. de andra är lite överdrivna. vi såg "little miss sunshine" istället. inget läskigt där inte ;0)

2007-04-01 @ 17:46:38
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback