feel sorry for me.



sitter på humsam-biblioteket och såhär ser det ut då jag skriver hemtenta i rasande tempo, från klockan nio på morgonen.
även om det dalat nu. det är fredag och inget roligt längre. jag har hundra saker att klämma in som inte får plats. snart ringer syster och vi ska fika. sen ska jag fika med mina flickor på stan. allt annat än hemtenta känns mycket roligare nu. och cissi är inte kvar.

plugg2     plugg1

och alldeles ensam är jag.
precis som jag så har väl alla andra roligare saker för sig att göra en solig fredag än att sitta här (i vanliga fall är det fullt på alla bänkar).

plugg3

Kommentarer
Postat av: annika

heej! va duktig du är som tar tag i saker direkt! hoppas du får bra resultat sen. kram o trevlig helg lotta.

2007-03-30 @ 17:44:18
Postat av: lotta

annika: tack så jättemycket! det känns genast mycket bättre när någon säger så =0) jag hoppas också att jag får lön för mödan, så att säga. trevlig helg du också, gumman!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback