future ib coordinator?



mer plugg.
mer jobb.
lite tid över till annat.


jag tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag lever.
("lever" kanske borde stå inom citationstecken, med allt jag har att göra, all stress och en envis förkylning som skapar niagarafall i ena näsborren - varför rinner det alltid enbart ur en?! skumt.)

på fredag har jag nog lite mer tid över för bloggandet.
det vill säga efter handledarträff, städning och födelsedagsfika med the family.

nu ska jag i alla fall diska.
sen blir det back to the books igen.
b-uppsats, here i come!
(jag får i alla fall skriva om något jag vill. yeah!)


p.s.: en viss ib coordinator tycker att jag ska apply:a för den posten om sådär tio år. när de behöver en ersättare.

p.s.två:
ge mig den här mannen!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nick carter?
det är imorgon du fyller eller hur?


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback