hg.



nyss hemkommen från "ghetto"-ryd.
en mycket trevlig spontan ölkväll med jon.
hg var tanken. två öl där vid halv elva-tiden.
sen hem till honom där han bjöd på koskenkorwa och pepsi.
tillbaka till hg de sista tio minutrarna innan stägning, så jag skulle få se övervåningen eftersom jag aldrig varit på hg förut.
in och vända.
tillbaka till jon. sen vet jag inte vad vi har gjort fram tills nu.
pratat om allt och inget.
en mycket trevlig kväll!
det får vi göra om, men nästa gång kanske en helkväll på hg med lite förfest innan... eller vad säger du, jon?

jag har varit vaken sedan klockan kvart i åtta imorse.
frågan är om det ens är någon idé att lägga sig.
då kommer jag aldrig upp imorgon.
men till systemet måste jag.
utifall att det blir kalas imorgon.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback