i have no fear ('cause i drink a lot of beer).



nyss hemkommen från stan!
det blev lite (?) senare än vad jag tänkt mig.
först middag med familjenverandan. mycket god mat. dock väldigt lite mat. haha, jag är ju stor i maten.
efter middagen så ringde jag helle som satt och fikade med marita. joinade dem tills bella slutade jobbet vid halv tio.
hem till bella och se hur hon hade det.
öl på öl på öl på öl. (och jag som redan hade några i kroppen... hehe)
smala sussie och massa musik.
kaffe.

haha.
så nu kom jag nyss innanför dörren.
baklyset på cykeln fick sitta kvar, jag orkade inte bita bort det.
don't ask.
imorgon väntar en dag med plugg och kanske simhallen med helle som är barnvakt åt två fyraåringar. jag tänkte att hon kanske behövde hjälp med det så jag sa att jag kunde hänga på. men jag lovade ingenting. hehe.

nu - sängen! ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

dricker du öl på en vardag, men lotta då =)
jag är faktiskt lite sugen på att dricka öl, eller nåt annat alkoholigt, i solen. det är kalas.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback