knäpp. knäppare. kotten.



jag tycker om den där cola light-reklamen på tv.
med killen som dansar och hoppar i sängen och dricker cola light samtidigt.
jag gillar låten.

på tal om lätt så fick jag vg på hemtentan.
en sten har lättat från mitt hjärta.
yeah!
bara att ta tag i nästa.

förresten tror jag att jag hör dåligt. eller hör vad jag vill.
såg en reklam förut där de sa majs, men jag hörde bajs.
gott det lät, tänkte jag. en vitamindryck/juice med morötter, äpple, apelsin och bajs!
hallååååå!?
jag är fortfarande osäker på om jag verkligen hörde fel. alltså, om de inte sa bajs istället för majs ändå...

jag är skadad.


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, bajs låter inte troligt iaf :P Dags att spola öronen kanske :P Kram

Postat av: sandra

men halloj! grattis!

2007-03-09 @ 14:25:13
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback