LHC!



jag brukar inte skriva med stora bokstäver men nu är LHC i SM-FINAL!
så jälva gött det känns!
såg matchen hos anna och henke, tillsammans med bella, helle och jocke. de hade köpt matchen från canal +. great!

vid kvart i tio åkte bella och jag tour de france ner till stan för att hinna köpa folköl på hemköp innan de stängde klockan tio. det var livsfarligt, men oj vad fort det gick! enbart nerför. glädjetjut.
ingen av oss kände för att gå ut, så vi tog vårat första depåstoppalkisbänken nummer ett i linköping - en bänk utanför s:t larskyrkan. mita och oskar sprang förbi (dock inte i samma sällskap. haha).

alkisar

sedan gick vi en sväng på stan. kollade in stämningen. ganska lågmäld måste jag säga. men alla hockeyfans kanske inte kommit in till stan ännu.
sen blev det en halv pizza var på five tastes, sen ner till hemköp för att hämta cyklar.
på vägen hittade bella slutet på en stuprörsränna som var misstänkt likt en pjäxa. hehe.

pj?xa?

go, clubben! ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Aha, då förstår jag! Så du ska sticka iväg nu, ut och pröva dina vingar och sedan komma tillbaka och bilda familj, bada på Tinnerbäcksbadet och köa i kassan på ICA Maxi?

Postat av: anna

Läste om det i tidningen :) bara att gratulera till platsen i SM-finalen, hihi

2007-03-30 @ 09:56:28
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: sandra

ja, det där så lagom alkis ut =)
fast jag har faktiskt också suttit på parkbänkar och druckit alkohol, i brist på annat liksom. då var det inte öl vi drack utan hembränt. rent också! fyfan.

2007-03-30 @ 11:51:07
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

Apelsinen: haha. vad illa det lät när du sa det så. men å andra sidan spelar det nog ingen roll vart jag hamnar. det blir nog köer på ica maxi i alla fall. eller varför inte netto? de har ju till och med öppnat i stan nu =0)

anna: tackar!!!! =0)

sandra: haha, hembränt är värre än folköl på parkbänk. det är mer alkisvarning på det. hehe. men du kanske var "riktig" fjortis då? lite så jag och bella kände oss igår/i förrgår ;0)

2007-03-31 @ 05:18:12
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback