melodifestivalen.



vem vinner?
jag tror dessa tre kommer ligga i toppen och slåss om att få åka till helsingfors:
the ark
måns
andreas johnson

självklart hoppas jag på att the ark vinner!

blir melodifestivalskväll hos helle!
jag borde verkligen plugga, men om jag sitter hemma själv så kommer jag ändå se det där. hehe. jag känner mig själv alldeles för bra. så då kan jag lika gärna åka till helle. vi ska laga mat och sådär också. trevligt!

nu ska jag nog begrava mig i böckerna igen. suck.

måste bara kolla på den här underbara videon först.
love it!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag hejar på The Ark!!!

Postat av: Bela

Även om jag tror att dom vinner så delar jag inte riktigt din åsikt om The Ark (läs mitt senaste inlägg). Fast då är ju det här med schlager inte riktigt min grej, men nu har man iallafall försökt följa eländet ett år.

Hej förresten, det var längesen jag var här och kommenterade ;).

2007-03-10 @ 16:56:38
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback