phu.



anna lever.
och hon hade inte glömt bort min födelsedag.
hon försov sig i morse, hade massa på jobbet, sen gick hon hem och somnade i soffan och vaknade och såg mitt sms. så hon ringde nyss. puh. men hon har en födelsedagspresent till mig som väntar då jag kommer dit! eller då hon kommer ner hit nästa gång. yeah!

på tal om presenter fick jag två urgulliga presenter från calle och fredrik.
av calle och fredrik fick jag en tändare de köpt i thailand (det skulle ha varit en julklapp, men de glömde bort den, så det blev en födelesedagspresent istället), som är en kapsylöppnare och tändare i ett. jaha, tänker ni. vad nytt!? men nu är det så att den blinkar blått också. så när man tänder en cigarett så blir man blå i ansiktet samtidigt. festligt, tycker jag! haha.

sen fick jag en sak till, mest från fredrik antar jag. hehe.
jag bad honom köpa en flaska rött till mig, för utav någon anledning blev jag sugen på rödvin (jag som aldrig dricker det annars! endast i brist på annat).
vi skulle ses och dricka lite vin ikväll, för att fira min födelsedag.
jag kan ingenting om rödvin (inte om vin överhuvudtaget, men allra helst inte rött vin - vitt vet jag ju i alla fall vad jag brukar köpa och tycka om), men fredrik dricker rödvin ibland så därför frågade jag honom och sa att jag litade på det han köpte. han sa: jag brukar bara köpa de med snygg etikett. och det lät som något på min nivå, så jag lämnade honom att bestämma vad jag skulle få (förresten var det jättegott, vad nu jag har att jämföra med, Santa Justina, hette det), efter det att jag sagt att "jag kan ju dricka åkessons röda ur tetra, så jag är inte så kräsen".
så min present blev alltså en åkessons tetra rött vin, 250 ml. tack fredrik!!!!

TACK snälla fredrik och calle för en underbar kväll!
och TACK igen alla som grattat mig!!!

nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag glömde bort tanjas födelsedag förra året! men jag skyller på att evan föddes sex dagar tidigare, det var ju lite kaos och nytt i huvudet då. men nu hade ju din vän en bra anledning hon också, och det får man ta =)annars glömmer jag aldrig födelsedagar.

Postat av: Amanda Nilsson

Gratulerar med en stor KRAm så här över nätet, och i efterhand dessutom! Det verkar som din dag var bra och många fina paket! Ha en toppenhelg!

kramkram

2007-03-10 @ 18:46:41
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: tanja

jag glömde, fast jag ville komma ihåg! GRATTIS!

2007-03-10 @ 22:00:58

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback