rörigt.



ojoj.
vilken rörig dag det var på jobbet idag.
det stod fel i schemapärmen, folk dök inte upp och fan och hans moster.
så när jag stod i omklädningsrummet klockan elva:tjugo ringer marie till mig och kollar läget. då står det visst i pärmen att jag skulle vara i korven klockan elva-arton:trettio. så fel det var! (skulle egentligen vara i disken.)
dessutom skulle jag tydligen ha intro med jonas.
stackars honom.
allra första dagen på jobbet och ingenting fungerar som det ska.
det var bara att byta om fort som fan och springa och hämta kassa och till korvbaren, där jag stod fram till klockan sjutton:trettio, för jag kunde inte jobba till halv sju.
men det artade sig ganska bra sedan, efter alla raster (som blev senare än vad de skulle) och sådär.
tror jonas tyckte det var rätt okej ändå till slut.

nu ska jag kasta mig in i duschen.
tvätta bort korvlukten och skrubba bort stressen.
sen bär det av ner till bella-bus för inflyttningsfest!
yeah!

Kommentarer
Postat av: Cattis

hej nej tyvärr får man inte lönen i förskott. jag kollade i fackpapprena.. suck

Postat av: Amanda Nilsson

hej! det lät som en trevlig dag=) Hoppas kvällen blev bra, min blev väldigt blöt...

2007-03-25 @ 21:50:04
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: sandra

äter du själv korv? jag kan tänka mig att man inte gör det så ofta. samma sak om man jobbar i en pizzeria tex. att man tröttnar liksom på lukten.

2007-03-26 @ 16:27:21
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback