våren är här!



nu är våren här!
för nu har jag ätit första glassen på bosses!
(på domkyrkoparkens mur, of course.)

bossesglassbar

polkaglass, citronsorbet & hallonsorbet.

efter seminariet idag satt jag kvar i skolan till halv tre, började på hemtentan vi fick ut idag. ambitiösa jag, för en gångs skull!
jag firade att jag varit duktig och att en delkurs (förutom hemtentan) är avklarad, med att åka ner till stan och köpa ett par skor jag inte behöver men som är sååå fina. har kollat på dem sen förra sommaren. nu tog jag tag i att köpa dem!
sen ringde jag lillasyster och vi tog en glass ihop!

vår, people! vår!

Kommentarer
Postat av: sandra

jaaaaa!

Postat av: Cattis

men herreguuuuud människa. ska du hållapå att äta glass från bosses måste du ju skriva vilja smaker du mumsat i dig!!! mvh "inte alls avundssjuk"

2007-03-29 @ 11:58:58
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Julia

Jag vet! VÅR! Underbart!
Väldigt snygga solglasögon där också! :)

2007-03-30 @ 11:45:29
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback