dålig uppdatering.



usch.
bloggen försummas.
allt annat som är mycket roligare än b-uppsats försummas.

typ invigningen av platens ikväll som jag har biljett till (om jag går med fredrik och carro), men då måste man vara där senast klockan 22 och jag sitter ju fortfarande på humsam och ugglar.

men ska packa ihop för dagen nu.
det är inte mycket kvar nu.
endast slutkommentarerna. har skivit dem i punktform än så länge.
mailade det till min handledare så jag hoppas att hon hinner läsa det tills imorgon lunch eller så. jag jobbar i helgen och hinner inte ändra massor då.
det ska läggas ut på webben senast måndag förmiddag, annars kan jag inte göra min opponering på torsdag eller fredag. och det måste jag!
jag måste få blir klar innan hultsfred och jag måste få opponera mot emma!

nu skriker magen så jag stör de få människorna som faktiskt sitter kvar här.
bäst att åka hem och äta lite mackor eller nåt.
göra matlåda tills imorgon också.
mycket att tänka på.


(jag vill också gå på platens ikväll. snyft. det hinns inte med. och jag har inte råd att vara bakis imorgon. förlorar alldeles för mycket tid på det.)

Kommentarer
Postat av: sandra

men stackare då! plugga inte för hårt så du tappar håret, det gjorde min kusin. å andra sidan gjorde han inget annat än att plugga. han är nykterist också. konstigt för han är ju ändå halvfinne. haha =)

Postat av: lotta

sandra:
haha. vilket roligt resonemang.
jag kan gå med på att han tappade håret pga stress och studier. men hur hänger det ihop med att vara nykterist? haha.

2007-06-01 @ 12:06:39
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

tack sötnos. :)
att gå in på systemet helt själv för första gången var som när man var liten och gick in i en leksaksaffär, haha.
så det är inte bara jag som är lat och inte orkar skala potatis alltså? skönt att höra. pasta är smidigare än potatis, bara att hälla i vattnet och låta dem koka. jag är väldigt lat. :)

2007-06-01 @ 12:34:49
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: lotta

Maddis: jag är inte väldigt lat kanske. jag får mina ryck =0) men oftast tar jag det som går snabbast. typ pasta =0P

2007-06-01 @ 15:10:06
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback