familjeträff på magnolia.



i fredags träffades tre familjer på stora torget för att dricka lite öl tillsammans och catcha upp gamla tider.
det var marie och frida.
per, chatarina och nils.
mamma, pappa, jag, lillebror och lillasyster.
mycket trevligt!

vi var några hungriga från vår familj så vi beställde in käk också.
jag tog grillat scampispett - jättegott! det rekommenderar jag starkt om ni ska äta på magnolia (ett stort plus om pappsen är med och bjuder, då den rätten inte riktigt passade en studentplånbok).

vi satt och pratade i tre timmar innan jag drog mig. åkte med bella och matade hennes katter.

nils och jag bestämde att om ingen av oss har hittat någon då jag är trettiofem (nils är två år yngre), så ska vi gifta oss och skaffa barn. haha. våra föräldrar blev mycket glada och tyckte den idén var jättebra, eftersom vi redan vet vilka bra svärföräldrar vi får. haha.
när jag sa det, sa nils: ja, då har jag ju bara väntat trettio år på dig!
så söt. hehe.

en mycket trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mariel

Finns det en ensamstående lillebror då? Haha, skämtar =P

2007-05-21 @ 12:05:08
Postat av: lotta

Mariel: haha, ja än så länge så - skynda dig ;0P

Postat av: Mariel

I'm on it! :P

2007-05-21 @ 15:21:29
Postat av: lotta

Mariel: haha, vill du ha hans nummer? ;0P

2007-05-21 @ 16:40:44
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback