"jag mår bra av bacon."



oj, vad sent det blev.
först var jag på ljusparty hos mita, mycket trevlig och dyrt kommer det bli. så mycket jag ville ha.
men får se först på fredag om jag har råd med någonting överhuvudtaget.

sen mötte jag bella då hon slutade jobba klockan halv tio.
hem till mig och kolla på tält på nätet, äta ost och kex och dricka kaffe.
se på farväl falkenberg.
jag höll på att rata filmen totalt, men den berörde verkligen mot slutet. man mådde dåligt efter att ha sett den.
jag ska nog se om den ordentligt någon gång.

sen tittade vi på massa gamla bilder och pratade minnen och helt plötsligt var klockan massor.

och ingenting inskickat till handledaren då jag ville hinna läsa igenom det ordentligt först. men jag hade glömt bort ljuspartyt totalt så min tidsräkning gick i stöpet. inte så förvånande för min del kanske.
får försöka pallra mig upp imorgon ändå och skicka in det på förmiddagen.
lillasyster kommer hit vid halv ett.
jag ska hjälpa henne med nationalekonomi.
tjena.
det kommer ju gå ehh... illa.


"jag mår bra av bacon."

"en mås, flera möss."


- repliker ur farväl falkenberg.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback