tjugonio.



idag har jag suttit på humsam-biblioteket på liu från klockan nio:nollnoll till klockan tjugoett:nollnoll.
effektivitet.
jag har kommit en bra bit på väg mot en bättre uppsats nu. tror jag iallafall. man blir lite blind på sina egna ord.

emma och jag bytte uppsatser igår och läste varandras till idag.
det var bra att få lite kritik här och var och tips på förbättringar.
och hon tyckte likadant.
det var intressant att sätta sig in i någon annans arbete.

emma och jag har suttit på liu tillsammans i en vecka nu och hjälpt varandra med diverse svårigheter i våra uppsatser.
och vad händer?
jo - vi ska opponera på varandras uppsatser!
på både gott och ont.
jag menar - vi har ju redan gett varandra kritik och hjälpt varandra lösa svårigheter.
hehe.

får väl se om vi hittar något, annars får vi hjälpa varandra med opponeringen också. hehe.
det mest positiva är i alla fall att vi skriver lite likadant. meningsbyggnad och så. lätt att hänga med då.

så, nu har jag tjugonio sidor b-uppsats (varav tjugofem sidor som räknas som text) och då har jag "endast" slutsatserna kvar och lite småändringar och utvecklande av vissa stycken kvar. nice.
blir nog klar imorgon.
opponering nästa torsdag.


sen hultsfred - 13 dagar kvar om vi åker tisdagen. 12 om vi åker måndagen. yeah!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback