what's my age again?



det var lite lagom segt att jobba igår.
men det var jag inte ensam om på ikea linköping.
hehe.
och jag blev påmind om mycket jag glömt bort.
har en hel del svarta hål från den kvällen.

till exempel att jag ramlade under utrymningen.
att jag uppträdde (nej, jag kommer knappt ihåg det).
att jag innan uppträdandet sa i micken: och fredrik - om du inte filmar nu, slår jag ihjäl dig!
med mera.
ojoj.

men det var en riktig kalaskväll!


idag jobbade jag på ganymeden.
jättetrevligt! jag är såå glad att jag ska jobba där i sommar.
all ära åt ikea, men två somrar räcker.
särskilt då jag får bättre arbetstider och bättre lön någon annanstans.
särskilt roligt idag var då en kund (alla är stammisar, men jag har inte lagt alla på minnet, inte denna man till exempel) kom ihåg mig och sa: åh, heeej! gud vad trevligt att du är tillbaka här! då kanske det kan bli lite ordning på det här stället, du jobbar på så bra och är så trevlig!
tackar, tackar och bockar.

jobbar där imorgon, på onsdag, fredag och måndag också.

den här veckan är långlägg's och shårtlägg's (lotta & bella, såklart) partyvecka!
yeah!
carlsbergfest på harrys på onsdag (buffé och gratis carlsberg) tillsammans med tessie och maja. det blir en
singha-fest fast med carlsberg - kan det bli bättre?
och på fredag är det kalle baah på harrys med bellsen! yeah!


och vad är det jag alltid har sagt: jag blir aldrig äldre än nitton!

hur gammal är du egentligen?

(förresten är den låten skön - "what's my age again?" men jag suger på den på sing star.)

Kommentarer
Postat av: annika

jag gjorde testet, fick 20.7. (38) men fattade inte riktigt, är det uppskattad ålder då eller? ??

2007-05-08 @ 08:53:44
Postat av: sandra

haha, jag blev 25 men det måste ju blivit så bara för att jag har barn!

Postat av: lotta

annika: den räknar vuxenpoäng och utifrån det så säger den din uppskattade ålder =0P

sandra: ja, det är det säkert! min kompis blev något sådant också och hon skyller på körkortet (för i övrigt svarade nog hon och jag ganska lika)! =0)

2007-05-08 @ 21:50:58
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Lindeli

Haha den va rolig! Jag blev 21, säger ju att jag stannade där nånstans :P

2007-05-09 @ 14:50:21
Postat av: lotta

Lindeli: ja, du ser - man blir inte äldre än man gör sig ;0) det är kkortet som drar ner din ålder nu, gör om det sen så får du se ;0)

2007-05-09 @ 15:53:31
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback