det händer inte mycket på bloggen.



men det händer så jävla mycket mer utanför dumburken och internet.

det är generalmöten, faddermöten, sektionsmötenstyrelsemöten, sexmästerimöten, tackfest för faddrarna-möten, plugg, filmkvällar och fester.
det är underbart!

i lördags var det den röda festen som vi i sexmästeriet ordnade - grymt lyckat!
creds till oss!!!
jag bar min nya fina, röda overall för första gången.
pimpad med reflex så jag syns i mörkret och "förstör"/lyser upp alla kort.
så nu var den invigd!



söndagen tillbringades i min soffa. fjorton timmar tillsammans med woods och biggis.
vi rörde oss endast till toaletten och till dörren för att hämta familjepizzan som kom med hemkörning.
slappdag nummer ett.


men nu är helgen slut och det är tillbaka till vardagen igen.
nu ska jag pilla i mig lite mat, duscha och dra iväg på först generalmöte och sen styrelsemöte - för att sedan plugga hela natten lång.

Kommentarer
Postat av: Maddis

tack!

låter som att du har fullt upp. men det är ändå trist med avsaknad av blogginlägg. dig kunde man lita på, fanns alltid något nytt att läsa vid varje besök förut. :)

Postat av: lotta

re: Maddis:
jag ska skärpa mig! jag lovar! det är bara att det är så mycket annat, men det är klart. en rad per dag har man ju tid med (det är ju bara att dra ner lite på facebook =0P). dessutom ska jag tillsammans med en annan tjej, bli webmaster för vår sektionssida (jag sitter ju alltid vid datorn ändå =0P) - det är mycket nu =0)

2007-11-15 @ 10:44:43
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Julia

Shit! Du är verkligen en RIKTIG student!!! :)

2007-11-15 @ 21:01:03
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Julia:
i know. äckligt engagerad =0P

2007-11-15 @ 22:20:57
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback