jävla skit!



jag har sjukt mycket tvätt, snart inga rena strumpor.
det finns inte en enda jävla tvätttid då jag kan tvätta.

jag har försökt mig på att natttvätta tre kvällar/nätter i rad nu, men någon sniken jävel hinner alltid före!
damn.

om jag orkar sitta vaken till framåt tre i natt så kan jag nog tvätta. får skita i att tumla det bara, eller nåt.
annars åker jag hem till lisa imorgon och lånar en akutmaskin i tybble.

helt sanslöst.
förstår fortfarande inte vad de tänkte på då de gjorde tvättstugan i de här två husen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hähähä! Jag har just (förra veckan) fått undan en GIGANTISKT tvätthög! Så jobbigt när man inte har några rena underkläder kvar.. jag är fortfarande lite ovan vid att ha alla trosor och strumpor tvättade. :D

Postat av: lotta

re: Julia:
jag nattvättade i fredags och fick undan min hög. kom nyss på att jag precis missat min tvätttid nu. attans. inte för att jag har mkt att tvätta, men det är bra att ligga i fas hela tiden har jag lärt mig... speciellt i det här huset...

2007-11-22 @ 15:17:06
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback