tiden räcker inte till.



tiden räcker liksom inte till.
inte för annat än det som rör nollningen, tackfesten eller studierna.
ingen blogg, knappt telefonsamtal till mina vänner ens...
det är illa.


men i jul kommer jag till linköping!
20 december - 2 januari.
så nu vet ni det!
så alla ni som vill träffa mig - först till kvarn!
för dessvärre måste det pluggas inför psykologitentan under "lovet"... inte kul.
men de nya studenterna kommer dagen innan tentan. så det blir inte mycket gjort då.
då ska jag vara färdigpluggad.

imorgon och på lördag är det fadderutbildning!
det kommer bli grymt kul!

i fredags krängde jag korv på publicum (skåne nation) tillsammans med biggis (och elin ett tag). riktigt kul och en bra kväll hade vi! csn och löning - alla var fyllehungriga efter två-tiden då kåren stänger. jag hade ansvar för place:et själv och det gick ju kalas!

igår var jag, agnes, elin och lisasatin inne i stan och såg
volbeat!
grymt bra var det!
och nästan bara killar i publiken och basisten var snygg!
trivdes som fisken i vattnet!
hehe.
bussen från stan vid ett. hoppade av vid max och åt. hur mycket som helst. ojoj. hamburgaren satt fortfarande i halsen i morse (eller chili-cheese:en)...
från max tog vi en promenad på fyrtio minuter hem - orkade inte vänta på nästa buss.
lisa försökte lifta, men det gick inte så bra.
elin spelade in oss på mobilen när vi gick och sjöng.

vilket jävla gäng vi är.
- bäst!

Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är ju väldans glest mellan bligginläggen! men så är det ju när man har ett liv =)

Postat av: lotta

re: sandra:
haha, usch. när du säger så låter det som om jag inte hade något liv innan =0P

2007-11-30 @ 14:25:24
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sandra

haha men det hade du ju inte heller ;)

2007-12-02 @ 20:42:06
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

re: sandra:
haha. true =0P

2007-12-03 @ 18:32:40
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback