omotiverad.



idag har jag varit sjukt omotiverad.
satt uppe till halv fyra i morse (eller igår morse, eller vad det blir) och pluggade. visste inte att klockan blivit så mycket. men eftersom jag inte kunnat sova på nätterna sedan i lördags på grund av hostan, kanske tre-fyra timmar per natt, så har jag somnat på eftermiddagen i soffan och sovit bort halva kvällen. så jag var inte ens trött igår.

min dag:
på grund av att jag lade mig så sent så sov jag länge idag.
efter dusch och frukost diskade jag.
städade.
facebook:ade.
skrev ut mina svar på instuderingsfrågorna, men kollade inte på dem igen.
åkte till stan.
åkte hem till tjejen vars lägenhet jag lånat de första veckorna i örebro.
hon bjöd på fika och vi pratade och pratade.
helt plötsligt var klockan åtta.
cykla hem.
äta.
tv.
sen skulle jag ha pluggat.
men inte.
vet inte vad jag har gjort riktigt. facebook:at. haha.
illa.

tvättstuga klockan sju imorgon, så jag ska väl plocka iordning tvätten så det bara är att gå upp och ta hissen ner till tvättstugan.
bäst att sova kanske.
kan ju alltid läsa lite kurslitteratur i sängen. då somnar jag nog.

Kommentarer
Postat av: Arne

Jag hoppas hostan släpper snart Lotta. Krya på dig.

2007-10-04 @ 20:45:50
Postat av: lotta

re: Arne: tack!!! det har redan blivit bättre, men det är långt ifrån fullt friskt än.

Postat av: sandra

jag såg fram emot helgen just för att få sova men jag måste upp tidigt både på lördag och söndag. bland annat för att tvätta!

2007-10-05 @ 22:20:44
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

re: sandra:
du slipper i alla fall skriva tenta i 4 timmar mellan kl 14-18 imorgon lördag... suck!

2007-10-05 @ 22:33:32
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback