vänner från linköping.



det är när vännerna hälsar på man får lite hemlängtan.
inte efter stan.
men efter vännerna.
all spontanitet man haft med dem i flera år, som nu har försvunnit.
det ska planeras när man ska ses.
spontanitet finns det gott om här uppe och jag klagar inte.
men just spontaniteten med vännerna i linköping.
de bästa.
det saknar jag.

förra helgen var fredrik och carro här.
saknar.
fredagen var det förfest hos mig (jävlar vilket kalas!) sen kåren. sen publicum.
på lördagen var det stan en sväng, förfest hos michaela som fyllde år, sen klaras.
en underbar helg!
jag saknar er!!!



i helgen som var kom bella på besök.
damn, vilken helg.
och damn vad jag saknar dig, älskling!
du är bäst bäst bäst!

finns ingen bättre.
finns ingen som är mer galen och ingen mer som jag har så fruktansvärt roligt ihop.
kanske för att vi är så lika.
fick en kommentar av en kursare som bella träffade på förfesten:
din kompis skojade inte då hon sa att hon var en kortare och mörkhårig kopia av dig.
haha.
du är bäst, tjejen!

kåren med bella i fredags. först var jag på generalmiddag, bella på förfest i almby hos mina kursare. sen slöt vi upp på kåren. efter kåren publicum.
i lördags var det stan och sen förfest hos mig.
sen frimis.
trots att det var nästintill folktomt kan det inte gå fel för mig och bella.
vi har alltid kul ändå!

      klassisk pose!

      shake your head, relax - enjoy the result!

      fladdra med läpparna, slappna av.

      se bara allmänt dum ut!

 vad är oddsen att jag (eller bella) skulle få garderobsbricka III?


Kommentarer
Postat av: sandra

haha snygga bilder! gillar särskilt bilden med dig fladdrandes med läpparna, eller vad det nu är ni sysslar med, haha.

Postat av: lotta

re: sandra
tackar! haha. japp, fladder med läpparna - jag får värsta victoria silverstedt-läppar =0P

2007-10-24 @ 20:45:01
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

haha ni två är för roliga!

2007-10-25 @ 23:37:02
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Sarah

Love u and miss u like crazy babe!
Ser ut som om student livet leker!
Vi maste ses snart sa ar det bara!!!!
Tusen Pussar

2007-11-01 @ 20:58:35

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback