back in öret.



igår var jag tillbaka i öret igen, efter en helg som tillbringades strax utanför arboga. ledarskapsutbildning. grymt roligt och lärorikt!
nu har jag gått igenom samma utbildning ericsson-cheferna genomgår.
nice.

kom hem vid fem igår.
packade upp, duschade.
vaknade kl 00 i soffan.
borstade tänderna.
sängen.

sov allt som allt femton timmar.
alldeles för mycket, men välbehövligt.

idag har jag varit på föreläsning.
lunch.
omtentaplugg med lisa (hur mycket plugg det blev, det vet jag inte).
möte med en annan sektion inför höstnollningen.
hockey.
vilken besvikelse.
men vi tar igen det!!!

imorgon är det föreläsning, omtentaplugg, tvätt, omtentaplugg...
onsdag är muntlig omtenta. faddermöte och annat.

veckan är räddad!


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback