tjällossning 2008.



image1053

bettans fina bildserie på min tjälis!
hon deltog inte själv, men varje gång hon gled förbi så blev det kort på mig! allt för att föreviga min tjälis (bra med tanke på hur "mycket" jag själv kommer ihåg. hehe.)!
tack söt!!!

torsdag:
för-lossning. partaj på PUBlicum.

fredag:
dagen med stort D! resten av universiteten intar campus örebro!
vinbrännboll!
efterfest på bärseback och PUBlicum.

lördag:
brunch, lekar, sittning.
efterfest på bärseback och PUBlicum.

image1054

vårat fina lag som tävlade tillsammans med ett gäng tjejer från sobra (alla ej med på bild).
samvetet + sobra = SamBra!
fyndigt, va?

Kommentarer
Postat av: Krille

Du glömde nämna Gösta!!!

Postat av: lotta

re: Krille:
ja ,just jävlar! han kommer komma upp på fb inom kort! ska bara få över min bildserie till datorn =0)

2008-04-09 @ 23:07:55
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback