sova eller inte sova?



det är frågan om jag kan inatt.

igår natt gick det inte bra.
vet ni hur mycket kassa program det går på tv om nätterna?
hostan gjorde att jag inte kunde somna. inte ens trettio sekunder får jag vara ifrån den då jag ligger ner.
trots att jag bunkrat upp med kuddar så jag nästan sitter upp.
damn you, hosta!

har i alla fall köpt hostmedicin idag rekommenderad av min lilla bella!
har bara taigt en shot och det hjälpte i alla fall en stund.
i värsta fall, och i brist på whisky eller sprit, får jag väl ta ett glas vin och hoppas jag blir så trött att jag somnar på två röda (inte glas, utan sekunder).
annars springer jag fan över till anders och malin imorgon och hämtar riktigt medicin med morfin!
för sova måste man!

idag var det shopping på stan.
i min hostande takt.
lisa shoppade och jag och agnes sprang efter (vi som inte får lön förrän på måndag/tisdag).

sen fixa en massa på uni inför hösten.
det nya sektionsrummet är jättefint!

imorgon blir det kårbilen till mariberg och rusta och eurostop och inhandla massa roligt till nollningen!
damn, jag är taggad!


sex & the city snart tror jag.
följt av las vegas.
och magnum.
och massa annat kasst.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Lotta! hoppas du mår bättre. Jag sitter och kollar lite på studentlitteratur, och undrar om du har kvar några böcker från samhällsvetenskapliga grundkursen att kränga iväg för en peng?


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback